Nejdůležitější je motivace a zaučení
Ptáme se

Nejdůležitější je motivace a zaučení

Vzdělání a podnikaní k sobě patří více než si myslíme. Podle zájmu o různé druhy školení navíc můžeme docela dobře odhadnout, jak se za posledních několik let proměnili zaměstnanci a celý český byznys. Za společnost Palatinum odpovídal Pavel Procházka, jednatel společnosti.

Jak dlouho už působíte na českém trhu a jak toto působení zpětně hodnotíte?

Jsme na trhu 12 let a působíme zde úspěšně. Za tu dobu jsme udělali 400 milionů obrat ve službách a do 3 let budeme mít 200 až 300 milionů ročně, na což se těšíme.

Ovlivnil poptávku po vašich produktech loňský ekonomicky úspěšný rok?

Ne, máme produktové portfolio rozložené tak, aby se navzájem produkty vykryly, takže cykly na nás nemají takový vliv. Ale jsme za dobrý rok rádi.

Jak vypadá váš typický klient?

Máme dva:

1. Korporace sídlící v Praze, které potřebuje zlepšovat výsledky a práci obchodního oddělení.

2. Výrobní továrny, které mají dělníky, a ty my školíme. Zde máme cca 25% podíl na trhu.

Změnila se v průběhu posledních let poptávka po vašich jednotlivých produktech? O co je nyní největší zájem?

Korporace – trénink mladé generace obchodníků a manažerů.

  • Aktivace zkušených obchodníků a manažerů.
  • Klasické projekty na zvyšování prodeje – akvizice, opakovaný prodej, prodej nových produktů.

Výrobní továrny – školení dělníků, investiční projekty.

Příprava dětí na převzetí firmy.

Dokážete z toho soudit, jak se proměnila společnost?

Ano, touha lidí pracovat jde rapidně dolů, fluktuace nahoru, takže motivace a zaučení jsou klíčová témata, nejbližší pracovník lidí je klíčová osoba.

  • Mladá generace přebírá vedení firem a nechce se jí a neumí to, co tátové a mámy.
  • Mladá generace přichází do práce, umí sociálně sítě a jazyky a to je asi tak všechno, ale nemají ten pocit. :)

Jakým způsobem mohou vaše programy pomoci firmám s exportem?

V případě korporací nijak, spíše pomáháme s importem a prodejem jejich produktů u nás.

V případě výrobních továren – zásadně a velmi – vyškolení dělníci na nové technologie zvládnou nové zakázky a firmy mohou nabírat nové zákazníky a zakázky s vyšší přidanou hodnotou a vydělávat více peněz. A to vše jim hradí stát, je to vzdělávání zdarma.

Které kurzy jsou podle vás nejvhodnější pro malou či střední společnost, která chce expandovat na zahraniční trhy?

Všechna dotovaná školení pro dělníky i management. Všechna, co vyžadují jejich velcí zákazníci.

Jak pracujete s feedbackem? Sledujete úspěchy a příběhy vašich bývalých klientů?

Denně, ročně zpracováváme 60 000 feedbacků od každého jednotlivce a reagujeme na ně.

Vydává Agentura Helas

Archiv zpravodajů

© code&design VosK 2013